A jelen Általános Szerződési Feltételek a Csibecipő Kereskedelmi KFT. – továbbiakban Eladó – és az általa kínált termékeket igénybe vevő megrendelő, vásárló, – továbbiakban Vásárló – jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
Vásárlónak vagy megrendelőnek minősül az a személy, aki a webáruház szolgáltatásait igénybe veszi, vagyis a Csibecipő webáruház felületén regisztrálja magát, ezen felületen keresztül árut megrendel és megvásárol.
Tájékoztatjuk Vásárlóinkat, hogy az internetes áruházunkban kötött elektronikus szerződése kattintással, azaz ráutaló magatartással valósul meg. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a Csibecipő webáruház és a Vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem minősül írásban kötött szerződésnek, (biztonsági elektronikus aláírással nincs ellátva, nem kerül iktatásra, így a későbbiekben papír alapon sem hozzáférhető). Az elektronikus szerződés nyelve a magyar nyelv. A szerződés magyar és idegen nyelvű változatai közötti esetleges szövegbeli, vagy értelmezésbeli eltérés esetén a magyar nyelvű változat az irányadó.
A szerződés a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba és a megrendelés teljesülésével zárul le. A Vásárló a regisztrációval egy időben, önmagára nézve kötelezően elfogadja a jelen ÁSzF-t és kijelenti egyben, hogy azt ismeri, továbbá ismeri és tudatában van a rendelés/rendelések és az/azok teljesítésének feltételeivel. Ismeri az internet adta lehetőségeket, korlátokat, a technikai teljesítményeket és tudja a hibalehetőségeket is. A Csibecipő Kft-t nem terheli semmilyen felelősség azon esetleges károkért, mely a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. Mindenkinek önmagára nézve kötelessége felmérni, hogyan, milyen technikai eszközökkel tudja megvédeni a számítógépén tárolt adatait az esteleges behatolóktól. A Csibecipő Kft. nem vonható felelősségre semmilyen esetben, így a vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan sem, ami nem az irányítása alatt áll.
- Cégadatok
- Fizetési és szállítási információk
- Számlázás
- Megrendelés
- Elállás joga, csere
- Szavatossági feltételek
- Panaszkezelés menete
- Technikai jogok
- Adatvédelmi nyilatkozat
1. Cégadatok:
Üzemeltető: Csibecipő Kereskedelmi Kft.
Székhely: 1174 Budapest Baross utca 103/A
Adószám: 12453883-2-42
Közösségi adószám: HU12453883
Cégjegyzék szám: Cg.01-09-935091
Kibocsátó cégbíróság, okmányiroda: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-97317/2016
Üzlet címe
Csibecipő üzlet címe: 1114, Budapest, Eszék utca 13-15 sz.
Nyitva tartás: H-P: 10-18, Sz: 10-13
Szabadság miatt az üzlet ZÁRVA : szept. 26.-30.
Az üzlet telefon száma: 06-30-5758376
Minden kedves érdeklődőt és vásárlót várunk a Csibecipő Eszék utcai üzletében vagy a www.csibecipo.hu webáruházban.
- Elektronikus ügyfélszolgálat: shop@csibecipo.hu
- Telefonos ügyfélszolgálat: 0036-30-5758376
Tárhelyet biztosító szolgáltató adatai
Servergarden Kft.
1139 Budapest Váci út 99-105, Balance Building épület 3. em.
Adatközpont: 1101Budapest Expo tér. 57.
www.servergarden.hu
info@servergarden.hu
2. Fizetési és szállítási információk
A vásárló az interneten keresztül leadott rendelését
2.1. Kérheti személyes átvétellel a Csibecipő üzletében
Kezelési költség: 490 ft.
- üzlet címe: Csibecipő üzlet, 1114, Budapest, Eszék utca 13-15 sz.
- Nyitva tartás: H-P: 10-18, Sz: 10-13.
- Ebédszünet: 13-14 óra között
- Szabadság miatt az üzlet ZÁRVA : szept. 26.-30.
- tel: 06-30-5758376
Az üzletekben fizethet készpénzben vagy bankkártyával.
2.2. Kérheti előreutalással vagy fizethet online bankkártyával
A Csibecipő Kft. bankszámláj: 11600006-00000000-44797986
Az online bankkártyás fizetést a Csibecipő webáruházban a SaltPay online fizetési szolgáltatón keresztül történik.
A megrendelt termék értékén felül a következő költségek kerülnek felszámításra:
- Postán maradó – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1790 ft.
- Posta pontra (Pl: MOL töltőállomásra…) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1790 ft.
- Házhoz kézbesítés (a megadott szállítási címre) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 2290 ft.
2.3. Kérheti utánvéttel
Ez esetben csomag kézhezvételekor fizeti ki a kézbesítőnek.
A megrendelt termék értékén felül a következő költségek kerülnek felszámításra:
- Postán maradó – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1790 ft. + utánvétel díja 490 ft.
- Posta pontra (Pl: MOL töltőállomásra…) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1790 Ft + utánvétel díja 490 ft.
- Házhoz kézbesítés (a megadott szállítási címre) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 2290 ft + utánvétel díja 490 ft
A vételár mindig a termék mellet feltüntetett fogyasztói ár, ami tartalmazza a törvényben előírt ÁFA-t.
Szállítási határidő általánosan a megrendelés feldolgozásától és visszaigazolásától számított 2-3 munkanap.
A megrendelt árut a MPL (Magyar Posta Logisztika) csomagküldő szolgálat vagy a Magyar Posta kézbesíti 8-16 órai intervallumban. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. A csomag átvehető 5 munkanapig a lakcím szerinti illetékes Magyar Postán.
Amennyiben a kézbesítés egy megadott határidőn belül (5 munkanap) nem történik meg, úgy az MPL a csomagot visszajuttatja a Csibecipő webáruház részére.
Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a megadott címet, vagy a címzettnek váratlanul el kellett utaznia, esetleg nem kapott értesítőt stb. Ilyen esetekben, amennyiben ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy automatikusan töröljük a további megrendeléseit, illetve arra a címre csak előre fizetés (átutalás) esetén szállítunk.
Újdonság a Csibecipő webáruházban, hogy a kézbesítés történhet Postapontokra, csomagautomatákra (Pl: MOL üzemanyag töltőállomásra) és a kézbesítés történhet Postákra. A címzett 5 napig veheti át a csomagot. Ezt a kézbesítési módot azoknak ajánljuk, akik napközben nincsenek a megadott címen és nincs aki átvegye a csomagot.
A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!
Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
Külföldre is szállítunk. Ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot a Csibecipő ügyfélszolgálatával. A szállítási díjak a mindenkori Magyar Posta díjaival egyeznek meg.
3. Számlázás
A vásárló részére a kifizetés és vásárlás igazolására számlát állítunk ki, amit minden esetben a megrendelt termék postázásával egyidőben emailen küldünk. Nyomtatott számla igényét a rendelés leadásakor jelezheti a megjegyzési rovatba. Ebben az esetben a nyomtatott számlát a megrendelt termékkel együtt postázzuk.
A számlázási adatokat a webáruházban leadott rendelésnél minden esetben kérjük pontosan kitölteni és ellenőrizni (visszatérő vásárló esetében is).
Az egészségpénztár által kért adatokat kérjük a számlázási adatoknál helyesen megadni (Egészségpénztár neve, kártya tulajdonos neve, tagazonosítója vagy kártyaszáma, Egészségpénztár címe vagy a kártya tulajdonos címe, adószám)
Kérjük egyeztetni az Egészségpénztárral, hogy pontosan milyen formában és milyen adatokat kérnek feltüntetni a számlán és ennek megfeleően kitölteni a számlázási adatokat.
4. Megrendelés
A vásárlás menete
- Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, válassza ki a megfelelő méretet majd helyezze a kosárba, a “a kosárba” gombra kattintással! Amennyiben szeretne még további terméket megnézni vagy vásárolni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát, méretét. Az „törlés” bejelölésével és a “kosár frissítése” gombra kattintva törölheti a megjelölt terméket a kosárból.
- A kosárban levő termékek változtatását követően válassza a „kosár frissítése” gombot, majd kattintson a “pénztár” gombra. /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni, ha nem akkor kérjük regisztrálja magát! A megrendelés elküldéséhez szükséges a regisztráció!/*
- Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
- Megrendelés
- Szállítási adatok megadása
- Megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl.: gyerektalp hossza, széles vagy keskenyebb lábú a gyerek)
- Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, A megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap E-mail-ben.
- A már leadott rendelését a webáruház oldalán, bejelentkezés után, nyomon tudja követni.
- A rendelést csak a készlet erejéig tudjuk teljesíteni minden lábbeli, zokni, könyv …. minden árura, ami a webáruházba megvásárolható.
5. Elállás joga vagy csere.
Amennyiben vásárlónk rendelését véletlenül vagy tévedésből adta le, a hibás rendelés leadást követően ügyfélszolgálatunkon még postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja.
A már kipostázott, de át nem vett csomag esetében a következő rendelést csak úgy tudjuk teljesíteni, ha a vásárló előreutalással kiegyenlíti a temék és a szállítási költséget (visszaigazolt rendelésben szereplő végösszeget).
A megrendelés során a vevő élhet a 45/2014 (II.23) Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával.
Fontos
- A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
- Az elállásra illetve reklamálásra vonatkozó igényét e-mailben, vagy pedig postai úton indíthatja el a vásárló.
- A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Elállás miatt a vevőt terheli a termék visszaküldésének költsége.
- A terméket eredeti csomagolásban, sértetlenül, az eredeti számlával együtt kérjük visszajuttatni a következő címre:
Csibecipő üzlet: 1114 Budapest Eszék utca 13-15 sz. - A postán keresztül visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk személyesen ellenőrzi és ellenértékét legkésőbb az áru megérkezését követő 30 munkanapon belül átutaljuk az általa megadott bankszámlaszámra.
- Ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni áruházunk részére, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére.
- Csere esetén – méret illetve modell csere miatt a vásárlót viseli az ismételt postázási költség.Minden esetben megpróbáljuk a nem megfelelő terméket kicserélni, egyeztetve a vevővel.
6. Szavatossági feltétel
A vásárlót a termék megvásárlása után megilleti a szavatosság. (Ptk.:6157.-6170§). A szavatossági időtartamon belül reklamáció nyújtható be, ha a termék rendeltetésszerű használat, ápolás, stb. ellenére meghibásodik, s a hibáról bizonyítható, hogy a meghibásodást eredményező ok már az eladáskor is benne volt a termékben.
A termék meghibásodásakor kellékszavatossági vagy termékszavatossági reklamáció nyújtható be. (NGM rendelet 19/2014.IV.29)
Kellékszavatossági reklamáció
A kellékszavatossági reklamációt a vásárlás helyén kell bejelenteni. Ez történhet személyesen az üzletben, emailben vagy postai úton. A kellékszavatossági időtartam 2 év. Ez az időtartam két részre tagozódik. Az eladást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén a törvény szerint automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben az eladáskor már benne volt. Ha ezzel az eladó nem ért egyet, neki kell bizonyítania, hogy a meghibásodás később, a vásárló valamely hibájából keletkezett. A hetedik hónaptól kezdve a kétéves időtartam végéig bejelentett reklamáció esetén, ha az eladó nem ért egyet a vásárló reklamációjával a vásárlónak kell bizonyítani, hogy a meghibásodás oka már az eladáskor benne volt a termékben.
A szavatossági jogok a vásárlót két lépcsőben illeti meg. Jogos reklamáció esetén az első lépcsőben kijavítást vagy kicserélést igényelhet. A vásárló választhat a két lehetőség közül, de az eladónak aránytalan többletköltséget nem okozhat. A Vállalkozásnak törekednie kell arra, a kijavítást vagy a kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze. A szavatossági jogok második lépcsőjében a vásárló az árleszállítás és elállás között választhat, de jelentéktelen hiba esetén az elállást nem igényelheti. Hogy mi minősül jelentéktelen hibának, az csak a konkrét hiba ismeretében, határesetekben csak szakértői vagy bírósági állásfoglalással dönthető el.
Termékszavatossági reklamáció
Az Ptk. rendelkezik a Termékszavatosságról is, azaz a gyártónak a termék hibája miatti közvetlen, szavatossági természetű helytállásáról a fogyasztóval szemben. Termékhibáról akkor van szó, ha az eladott termék nem felel meg a gyártó általi forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termékszavatossági reklamáció esetén a szabályok a kellékszavatossági reklamáció esetén ismertetettől annyiban térnek el, hogy a kétéves szavatossági időtartam teljes egészében a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a termék meghibásodásának oka már az eladáskor benne volt a termékben. További eltérés, hogy a vásárló csak a termék kijavítását vagy cseréjét igényelheti, árleszállítást vagy elállást nem. Cserét vagy kijavítást követően az ismételt meghibásodás esetén a reklamáció ismét a forgalmazónak nyújtandó be.
7. Panaszkezelés menete
Bármilyen probléma esetén a vásárló a vásárláskor kapott számlával tud panaszt tenni és szavatossági igényét érvényesíteni.
A vásárolt termékkel vagy a szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói kifogásokat az alábbi elérhetőségeken lehet elő terjeszteni:
- e-mail: shop@csibecipo.hu
- levelezési cím: 1114 Budapest, Eszék utca 13-15 sz.
- tel: 06-30-5758376
A fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok és információk a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (www.nfh.hu) honlapján elérhetők.
A vásárló a következő helyekre nyújthat be panaszt:
- Lakhely szerinti Járási Hivatalok.
- B.K.I.K. Békéltető testülete
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Tel.: 488-2131
Kérjük, ossza meg velünk véleményét, észrevételét, hogy ezzel is növelni tudjuk munkánk hatékonyságát és vevőink elégedettségét. Minden beérkezett véleményre reagálunk és minden általunk, illetve szállítóink által elkövetett hiba esetén a legnagyobb rugalmassággal vásárlóink érdekeit szem előtt tartva járunk el.
8. Technikai jogok
Fenntartjuk a jogot, hogy a Honlapon bármikor módosítást, átdolgozást eszközöljünk, illetve a Honlap elérhetőségét korlátozzuk, vagy megszüntessük. Felhívjuk a Felhasználó figyelmét arra, hogy a Honlaphoz való hozzáférés folyamatosságát, vagy hibamentességét nem garantáljuk. A Honlap használatra alkalmatlan állapotából, vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból, vagy félreérhetőségből eredő közvetlen vagy közvetett, vagyoni vagy nem vagyoni károkért vagy más veszteségért való felelősséget kifejezetten kizárjuk. Kárigény esetén a vita rendezésére előzetes és békés egyeztetés szükséges, melyet a Honlap üzemeltető székhelyén vagy telephelyén tartunk, jogi képviselő jelenlétében.