Fizetési információk
A vásárló az interneten keresztül leadott rendelését:
- Kérheti személyes átvétellel a Csibecipő üzletében.
- üzlet címe: Csibecipő üzlet, 1114, Budapest, Eszék utca 13-15 sz.
- Nyitva tartás: H-P: 10-18, Sz: 10-13.
- Szabadság miatt ZÁRVA: dec. 22- jan. 2
- A webáruházba leadott rendeléseket dec. 21. illetve jan. 3. – án postázzuk
- tel: 06-30-5758376
Az üzletekben fizethet készpénzben vagy bankkártyával.
1. Kérheti előreutalással, a Csibecipő Kft. bankszámlájára:
11600006-00000000-44797986
A megrendelt termék értékén felül a következő költségek kerülnek felszámításra:
- Postán maradó – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1390 Ft
- Posta pontra (MOL töltőállomásra) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1390 Ft
- Házhoz kézbesítés (a megadott szállítási címre) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1750 Ft
2. Kérheti utánvéttel, ebben az esetben csomag kézhezvételekor fizeti ki a kézbesítőnek.
A megrendelt termék értékén felül a következő költségek kerülnek felszámításra:
- Postán maradó – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1390 ft. + utávétel díja 390 ft.
- Posta pontra (MOL töltőállomásra) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1390 ft + utánvétel díja 390 ft.
- Házhoz kézbesítés (a megadott szállítási címre) – Szállítási költség (minden csomagra egységesen): 1750 Ft + utánvétel díja 390 ft.
A vételár mindig a termék mellet feltüntetett fogyasztói ár, ami tartalmazza a törvényben előírt ÁFA-t.
Szállítási határidő általánosan a megrendelés feldolgozásától és visszaigazolásától számított 2-3 munkanap.
Szállítási információk
A megrendelt árut a MPL (Magyar Posta Logisztika) csomagküldő szolgálat vagy a Magyar Posta kézbesíti 8-16 órai intervallumban. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. A csomag átvehető 5 munkanapig a lakcím szerinti illetékes Magyar Postán. Amennyiben a kézbesítés egy megadott határidőn belül (5 munkanap) nem történik meg, úgy a MPL a csomagot visszajuttatja a Csibecipő webáruház részére.
Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a megadott címet, vagy a címzettnek váratlanul el kellett utaznia, esetleg nem kapott értesítőt stb. Ilyen esetekben, amennyiben ezt ügyfélszolgálatunkon jelzi a megrendelő, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot. Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapjuk a csomagot, fenntartjuk a jogot, hogy automatikusan töröljük a további megrendeléseit, illetve arra a címre csak előre fizetés (átutalás) esetén szállítunk.
Újdonság a Csibecipő webáruházban, hogy a kézbesítés történhet Postapontokra (a legközelebbi MOL üzemanyag töltőállomásra) és a kézbesítés történhet Postákra. A címzett 5 napig veheti át a csomagot. Ezt a kézbesítési módot azoknak ajánljuk, akik napközben nincsenek a megadott címen és nincs aki átvegye a csomagot. Bővebben: http://www.posta.hu/postapont
A küldemény átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!
Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.
Számlázási információk
A vásárló részére a kifizetés és vásárlás igazolására számlát állítunk ki, amit minden esetben a megrendelt termékkel együtt postázunk.
A számlázási adatokat a webáruházban leadott rendelésnél minden esetben kérjük pontosan kitölteni és ellenőrizni (visszatérő vásárló esetében is).
Az egészségpénztár által kért adatokat kérjük a számlázási adatoknál helyesen kitölteni (Egészségpénztár neve, kártya tulajdonos neve, tagazonosítója vagy kártyaszáma, Egészségpénztár címe vagy a kártya tulajdonos címe, adószám)
Kérjük egyeztetni az Egészségpénztárral, hogy pontosan milyen formában és milyen adatokat kérnek feltüntetni a számlán és ennek megfeleően kitölteni a számlázási adatokat.